Toets 6
Quiz samenvatting
0 of 10 Vragen completed
Vragen:
Informatie
Je hebt de quiz al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Quiz is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de quiz te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
Resultaten
Resultaten
0 of 10 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Categorieën
- Niet gecategoriseerd 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Huidig
- Review
- Beantwoord
- Goed
- Fout
-
Vraag 1 of 10
1. Vraag
Voor het assessment Trainingsacteur zijn er 3 hoofd onderdelen waar je voor dient te slagen.
GoedFoutHint
Zie reader basisopleiding trainingsacteur Blz. 19-22
-
Vraag 2 of 10
2. Vraag
Noem de twee hoofd onderdelen in het assessment waarvoor je dient te slagen.
GoedFoutHint
Zie reader basisopleiding trainingsacteur Blz. 19-22
-
Vraag 3 of 10
3. Vraag
Het hoofd onderdeel acteren is opgedeeld in 4 subonderdelen, noem ze alle 4.
GoedFoutHint
Zie reader basisopleiding trainingsacteur Blz. 19-22.
-
Vraag 4 of 10
4. Vraag
Als de trainingsacteur met gerichte vragen en afgestemde houding of door een situatie te creëren helder krijgt wat het doel is van de cursist, zou dit beoordeel kunnen worden met een:
GoedFoutHint
Zie reader basisopleiding trainingsacteur Blz. 19-22
-
Vraag 5 of 10
5. Vraag
Zet de de stappen van begeleidingsvaardigheden in de juiste volgorde
-
Feedback geven
-
Evalueren en afronden van de leer situatie
-
Contact
-
Uitvragen
View Answers:
GoedFoutHint
Zie reader basisopleiding trainingsacteur Blz. 19-22
-
-
Vraag 6 of 10
6. Vraag
Als trainingsacteur heb je vele vaardigheden die je kan inzetten met het werken in een trainingssituatie. Welke vaardigheid is niet specifiek voor een trainingsacteur van belang?
GoedFoutHint
Zie handboek Blz. 86
-
Vraag 7 of 10
7. Vraag
De 2 belangrijkste aandachtspunten voor een goede oefensituatie zijn:
GoedFoutHint
Zie handboek Blz. 86
-
Vraag 8 of 10
8. Vraag
Hoe noemen we de methodische werkvorm waarbij met Trainingsacteurs voor publiek wordt gespeeld, met daarin ook een rol voor het publiek weggelegd?
GoedFoutHint
Zie handboek Blz. 87
-
Vraag 9 of 10
9. Vraag
Noem een vaardigheid waarin de flexibiliteit van een trainingsacteur naar voren komt.
GoedFoutHint
Zie handboek Blz. 88
-
Vraag 10 of 10
10. Vraag
Welke van de competenties (opgesteld door de NVVT) voor een trainingsacteur passen bij welke vaardigheid?
Sorteer elementen
- Voelen
- Denken
- Voelen
- Voelen
- Denken
- Kracht
- Voelen
- Kracht
-
Openheid
-
Reflectievermogen
-
Verbinding maken
-
Ontwikkelingsgerichtheid
-
Creativiteit
-
Ondernemend handelen
-
Samenwerken
-
Zelfbewustzijn
GoedFoutHint
Zie handboek Blz. 88-89